wym-1573810721091

wym-1573811499298

wym-1573810620383

wym-1573811432904
wym-1573811397032

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ БАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ГАРМАЦЬКА ЗОШ І-ІІ ст.

23011 С. ГАРМАКИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ БАРСЬКОГО РАЙОНУ,

ВУЛ. Соборна 52-Б , ТЕЛ. 33-2-49. E-mail Garmatskaschool@meta.ua

Анкета

1. Вкажіть назву вашого освітного закладу

Гармацька ЗОШ І-ІІ ступенів

2. Вкажіть ПІП осіб, які працюють за програмою у вашому освітньому закладі (станом на жовтень 2019р.)

Класних

керівників

Практичного психолога/

соціального педагога

7 клас - Кадельчук Н.Є

8 клас –Гірчук Г.Б.

Біньковська Т.П.

3. Вкажіть кількість осіб, які охоплені просвітницько-профілактичною програмою

Батьків

Учнів

7 клас - 20

8 клас - 16

7 клас -14

8 клас - 8

4. Які види вправ із програми, на Вашу думку, є найдієвішими та результативними?

7 клас – практичні вправи

8 клас – теоретичні та практичні вправи

5. Найчастіше вирішенням яких завдань у вашій роботі допомагає використання занять з програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»

ü

Стабілізація психоемоційного стану

ü

Попередження негативних проявів у

поведінці (ворожість, замкнутість)

ü

Налагодження соціальних зв’язків у

класі, групі, громаді.

ü

Налагодження стосунків в сім’ї

ü

Подолання труднощів у навчанні

6. Позначте із запропонованого переліку напрямів ті, які на ваш погляд охоплюють заняття з програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»

ü

Сприяння раціональному сприйняттю

своєї життєвої ситуації

ü

Інформаційно-просвітницька робота з попередження торгівлі людьми

ü

Формування конструктивних способів

вирішення складних життєвих ситуацій,

допінг-стратегій

ü

Активізація процесів самопізнання, само

сприйняття, самоконтролю

ü

Надання допомоги у побудові

позитивного образу майбутнього

ü

Підвищення рівня соціально-

психологічної компетентності батьків

7. Чи забезпечені ви електронним методичним інструментарієм ?

ü

Так

Ні

Частково

8. Чи відчуваєте ви потребу відвідати інтервізійні або інші підтримуючі групи для тих, хто впроваджує програму з метою отримання консультативної, методичної допомоги ?

Так

ü

Ні

9. Які труднощі виникають при проведенні виховних годин за відповідною програмою?

7 клас – не виникають

8 клас - не виникають

10. Ваші пропозиції та зауваження, щодо подальшого впровадження програми в освітньому закладі.

Продовжувати впроваджувати програму в даній школі

11. Фотозвіт про впровадження програми в 7 та 8 класах.

Метою програми спецкурсу є ознайомлення учасників із сутністю та особливостями впровадження у ЗНЗ програми виховної роботи з питань протидії торгівлі дітьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

Головним завданням курсу є активізація профілактичної роботи, спрямованої на розвиток правосвідомості молодого покоління, формування їхнього активного, адаптивного життєвого стилю, відповідальності за власне життя, умінь об’єктивно оцінювати суспільну небезпеку такого явища, як торгівля людьми.

Реалізація вищеперелічених завдань уможливить забезпечення захисту прав дітей та молоді, задоволення їхніх потреб та інтересів.

Під час ознайомлення з курсом «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» , було проведено : тематичні виховні години : « Дружба , закоханість , кохання», « Дитяча праця» , «Грані особистості» , «Бути собою» , «Як поважати себе» ,бесіди «Як протистояти тиску/як сказати «ні» , «Торгівля людьми як порушення прав людини», дискусії і диспути «Моє працевлаштування» ,«Безпечне та корисне дозвілля» , «Протидія негативним явищам у суспільстві, тренінги, проекти, усний журнал « Розумійте себе» , конкурс малюнків/плакатів ,кіно, відео лекторій « Дві маленькі дівчинки» (обговорення фільму).



Кiлькiсть переглядiв: 125

Коментарi